منظور از اخذ رتبه مشاور 

می دانید که مهمترین و اصلی ترین مدارک مورد نیاز برای اخذ رتبه مشاور کدامند؟ شما نیز به دنبال دریافت رتبه مشاور برای شرکت خود هستید؟ از شما می خواهیم که مطالب درج شده در وب سایت پیش روی خود را تا آخر همراهی نمایید.

مشاورین بایستی توان نمایشی و صلاحیت لازم را دارا باشند تا بتوانند مطالعات و نظارت کافی را بر روی موضوعات مختلف داشته باشند. امروزه برای سنجش صلاحیت مشاورین از معیاری به نام اخذ رتبه مشاور استفاده می کنند. شخصی که توانسته است رتبه مشاوران را دریافت کند، بدون شک صلاحیت لازم را در خصوص ارائه خدمات مشاوری دارد. از سوی دیگر در نظر بگیرید که رتبه ی مشاوره بین یک تا سه می باشد. به عبارتی گرید یک رتبه ی مشاوره معرف بهترین و بالاترین رتبه و گرید سه نشان دهنده رتبه ی پایینتر مشاوره است.

شرکت ها برای دریافت و اخذ رتبه مشاور بایستی از سوی معاونت نظارت ریاست جمهوری اقدام کنند. همچنین شما می توانید برای تمدید و ارتقای رتبه مشاور خود نیز از سوی معاونت یاد شده اقدام نمایند. اخذ و دریافت رتبه مشاور در رشته های مختلف مرسوم می باشد.

از مهمترین این رشته ها می توان به مهندسی آب، نفت و گاز، گروه های تخصصی مشترک، پست و مخابرات، مطالعات کشاورزی، معماری و شهرسازی اشاره کرد. شما نیز می توانید با توجه به نوع فعالیت شرکت تان، اقدام به دریافت رتبه مشاور نمایید. البته می توانید برای کسب راهنمایی های بیشتر در این خصوص با مشاوران و متخصصان وب سایت ما در ارتباط باشید. در ادامه مقاله نیز با ما همراه باشید.

مزایای اخذ رتبه مشاور

همانطور که اشاره شد امروزه بسیاری از مدیران به دنبال اخذ رتبه مشاور هستند.دریافت رتبه مشاور می تواند مزایا و فواید زیادی را برای موسسه شما داشته باشد. به همین دلیل توصیه می شود که حتما در اسرع وقت اقدامات مربوط به اخذ و دریافت رتبه مشاور را انجام دهید. همچنین مهمترین و اصلی ترین مزایای مربوط به اخذ و دریافت رتبه مشاور عبارتند از:

– اخذ رتبه مشاور معرف اعتبار شرکت ها می باشد. به عبارتی شرکت هایی که رتبه ی بالاتری را در این زمینه دارند می توانند عملکرد بهترین را نیز داشته باشند. از سوی دیگر شرکت هایی که رتبه مشاور را به دست آورند می توانند رضایت مشتریان خود را جذب نمایند.

– جهت اخذ رتبه مشاور بالاتر بایستی امتیاز خوبی را در ساختار مدیریتی، تجربه کاری، امکانات پشتیبانی و غیره به دست آورید. چرا که در این صورت می توانید به راحتی به گرید یک مشاوره دست پیدا کنید.

– توجه داشته باشید که دریافت رتبه مشاور می تواند موفقیت های زیادی را در مناقصه های خارجی و داخلی شرکت ها داشته باشد. شرکت هایی که از رتبه مشاور برخوردارند می توانند از موسسات و بانک های دولتی تسهیلات مورد نیاز خود را به راحتی دریافت کنند.

– فراموش نکنید که با دریافت و اخذ رتبه مشاور می توانید ارزش هویتی شرکت خود را بالا ببرید. همچنین با داشتن رتبه مشاور بالا می توانید اعتماد و رضایت سایر سازمان ها و شرکت ها را نیز به دست آورید.

شرایط اخذ رتبه مشاور

شما می توانید جهت دریافت و اخذ رتبه مشاور هم اکنون اقدام نمایید. لازم به ذکر است که برای دریافت رتبه مشاور بایستی یک سری شرایط لازم را داشته باشید. شرایط کلی دریافت رتبه مشاور عبارتند از: شرکت ثبت شده با عنوان فعالیت مرتبط – اخذ کد کارگاهی و اقتصادی – داشتن مهندس های امتیاز آور تمام وقت –  داشتن تجربه کاری بر اساس پایه های یک و دو – داشتن پروژه های شاخص – داشتن ساختار مدیریتی حرفه ای – مجهز به امکانات پشتیبانی – هیئت مدیره بایستی مدرک تحصیلی بالاتری را داشته باشند.

البته توجه نمایید که شرایط اخذ رتبه مشاور یک، دو و سه با یکدیگر کمی متفاوت می باشد. شما می توانید با توجه به نوع رتبه مشاور دریافتی خود، مدارک و شرایط لازم را مهیا کنید. ما نیز در این مجموعه سعی داریم تا بهترین و ارزنده ترین خدمات را در خصوص دریافت و اخذ رتبه مشاور ارائه دهیم. علاقه مندان می توانند با متخصصان ما هم اکنون در تماس بوده و راهنمایی های شگفت انگیزی را دریافت نمایند.

مدارک مورد نیاز برای دریافت رتبه مشاور

جالب است بدانید که برای دریافت و اخذ رتبه مشاوره نیز بایستی مدارکی را تهیه و به اداره های مربوطه تحویل دهید. شما می توانید جهت بررسی مدارک مورد نیاز اخذ رتبه مشاور با مشاوران ما تماس تلفنی برقرار کنید. اصلی ترین و بارزترین مدارک مورد نیاز برای دریافت رتبه مشاوره عبارتند از: گواهی رتبه قبلی متقاضی البته در صورت وجود – ارائه یک نسخه از آخرین صورت جلسه سهامداران – ارائه مدارک تحصیلی متقاضی به همراه مدارک شناسایی – ارائه مدارک تحصیلی از کارشناس سازمان – ارائه کپی کارت پایان خدمت متقاضی – ارائه مدارک شرکت اعم از اساسنامه، روزنامه رسمی کشور و تقاضانامه – گواهی تامین اجتماعی – تعهد مبنی بر عدم دخالت کارکنان دولت – سوابق شرکت و موسسه- ارائه گواهی مربوط به صورت حساب های بیمه – آدرس مربوط به محل اقامت افراد امتیاز آور.

توصیه می شود که تمام گواهی های مورد نیاز برای اخذ رتبه مشاوره را در سربرگ های تاریخ دار عرضه نمایید. به یاد داشته باشید که با دریافت رتبه مشاوره بالاتر می توانید به موفقیت ها و پیشرفت های مدنظر خود دست پیدا کنید. بنابراین از موضوع دریافت رتبه مشاور غافل نشوید و هم اکنون اقدامات مربوط به اخذ گرید مشاوره را انجام دهید.

هزینه های مربوط به دریافت رتبه مشاور 

هزینه های دریافت و اخذ رتبه مشاور یکی از مهمترین مباحثی می باشد که در روزهای اخیر ذهن بسیاری از مدیران را به سوی خود مشغول نموده است. شما می توانید با کمترین هزینه های ممکن رتبه مشاور مدنظرتان را دریافت کرده و توجه ارگان های دولتی را به سوی موسسه خود جلب نمایید.

فراموش نکنید که هزینه های مربوط به اخذ رتبه مشاور به آیتم های متعددی بستگی دارد. بنابراین قبل از هرگونه اقدامی در خصوص اخذ رتبه مشاور، در مورد هزینه های مربوط به دریافت رتبه مشاوره اطلاعاتی را به دست آورید. در صورت مواجه شدن با هر سوالی نیز می توانید با مشاوران و دوستان ما در تماس باشید.

فهرست